Evästeet: 
Käytämme sivuillamme evästeitä. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja löydät kohdasta "Yksityisyysasetukset ja Evästeet".
Selvä
Sulje
Uusi kampanja on alkanut, mutta ostoskorisi ei ole päivittynyt
Uusi kampanja on alkanut, joten ostoskorisi on päivitetty

Tuotteiden palautus

 

Muutin mieleni tilaukseni jälkeen. Milloin ja miten voin palauttaa tuotteet?
  • Palauta tuotteet oman kauneusneuvojasi välityksellä.
  • Tuotteiden tulisi olla käyttämättömiä, avaamattomia sekä alkuperäispakkauksissaan.
  • Tuotteiden tulisi olla myyntikelpoisia.
  • Tuotteet tulisi palauttaa AVON-kauneusneuvojallesi 90 päivän kuluessa ostopäivästä.

Tilasin tuotteeni netistä kauneusneuvojan kautta. Miten palautan tai vaihdan tuotteita?

Ota suoraan yhteyttä omaan kauneusneuvojaasi sopiaksesi tuotteen ja rahojen palautuksesta.

100 % tyytyväisyystakuu

Jos et ole tyytyväinen, emme ole mekään.

Palauta ostamasi viallinen tai sopimaton kosmetiikkatuote 3 kuukauden sisällä kauneusneuvojasi välityksellä, jotta voimme vaihtaa tilalle uuden tuotteen tai palauttaa rahasi. Muoti-, koti- ja sisustustuotteiden palautukset hyväksytään, jos niissä ei ole käytön jälkiä ja tuotelappu on niissä kiinni. Alusvaatteilla ei ole palautusoikeutta.

AVON-tyytyväisyystakuu on Avonin tarjoama lisäetu, joka ei vaikuta lakiperusteiseen oikeuteen palauttaa tuotteita. Lisäksi sinulla on lakisääteinen oikeus peruuttaa tilauksesi milloin tahansa sen hyväksymisen jälkeen, aina 14 päivää laskun vastaanottamisen jälkeen. Tilauksen peruuttamisoikeus ei koske tuotteita, jotka ovat palautuskelvottomia terveys- tai hygieniasyistä tai jos niiden sinetit on avattu toimituksen jälkeen (lukuunottamatta viallisia tuotteita).

Kysy lisätietoja palautusoikeudesta omalta kauneusneuvojaltasi tai asiakaspalvelustamme.

Millä tuotteilla ei ole palautusoikeutta?
Seuraavat tuotteet eivät valitettavasti kuulu palautusoikeuden piiriin:
  • Jos tuotetta ei ole palautettu 7 päivän kuluessa sille määritetyn 3 kuukauden takuuajan päättymisestä
  • Tuotteet, joita on tahallisesti yritetty hajottaa tai jotka ovat vaurioituneet vääränlaisesta käytöstä johtuen
  • Korut ja asusteet, joiden viat johtuvat ostajan virheestä tai huolimattomuudesta
  • Kosmetiikkatuotteet ja hajusteet, joiden sisällöstä on käytetty enemmän kuin 25 %
  • Tuotteet, joiden sopimattomuus huomattiin vasta takaisinmaksutakuun päätyttyä (3 kuukautta ostopäivästä)
  • Kaupanpäälliset ja palkinnot (huomaathan, että myös kaupanpäälliset tulee palauttaa, mikäli niihin oikeuttava tuote palautetaan)
  • Alusasut
  • Virheellisesti tilatut tuotteet, kun niitä on käytetty tai jos ne eivät ole tunnistettavissa
  • Tuotesetit, jos vain osa tuotteista palautetaan
  • Korkealaatuiset hyväntekeväisyys- sekä rintasyöpäkampanjan tuotteet
  • AVON-kuvastot ja muut materiaalit

 

Tuotteiden palautus

Muutin mieleni tilaukseni jälkeen. Milloin ja miten voin palauttaa tuotteet?
  • Palauta tuotteet oman kauneusneuvojasi välityksellä.
  • Tuotteiden tulisi olla käyttämättömiä, avaamattomia sekä alkuperäispakkauksissaan.
  • Tuotteiden tulisi olla myyntikelpoisia.
  • Tuotteet tulisi palauttaa AVON-kauneusneuvojallesi 90 päivän kuluessa ostopäivästä.

 Tilasin tuotteeni netistä kauneusneuvojan kautta. Miten palautan tai vaihdan tuotteita?

Ota suoraan yhteyttä omaan kauneusneuvojaasi sopiaksesi tuotteen ja rahojen palautuksesta.

 100 % tyytyväisyystakuu

Jos et ole tyytyväinen, emme ole mekään.

Palauta ostamasi viallinen tai sopimaton kosmetiikkatuote 3 kuukauden sisällä kauneusneuvojasi välityksellä, jotta voimme vaihtaa tilalle uuden tuotteen tai palauttaa rahasi. Muoti-, koti- ja sisustustuotteiden palautukset hyväksytään, jos niissä ei ole käytön jälkiä ja tuotelappu on niissä kiinni. Alusvaatteilla ei ole palautusoikeutta.

AVON-tyytyväisyystakuu on Avonin tarjoama lisäetu, joka ei vaikuta lakiperusteiseen oikeuteen palauttaa tuotteita. Lisäksi sinulla on lakisääteinen oikeus peruuttaa tilauksesi milloin tahansa sen hyväksymisen jälkeen, aina 14 päivää laskun vastaanottamisen jälkeen. Tilauksen peruuttamisoikeus ei koske tuotteita, jotka ovat palautuskelvottomia terveys- tai hygieniasyistä tai jos niiden sinetit on avattu toimituksen jälkeen (lukuunottamatta viallisia tuotteita).

Kysy lisätietoja palautusoikeudesta omalta kauneusneuvojaltasi tai asiakaspalvelustamme.

Millä tuotteilla ei ole palautusoikeutta?
Seuraavat tuotteet eivät valitettavasti kuulu palautusoikeuden piiriin:
  • Jos tuotetta ei ole palautettu 7 päivän kuluessa sille määritetyn 3 kuukauden takuuajan päättymisestä
  • Tuotteet, joita on tahallisesti yritetty hajottaa tai jotka ovat vaurioituneet vääränlaisesta käytöstä johtuen
  • Korut ja asusteet, joiden viat johtuvat ostajan virheestä tai huolimattomuudesta
  • Kosmetiikkatuotteet ja hajusteet, joiden sisällöstä on käytetty enemmän kuin 25 %
  • Tuotteet, joiden sopimattomuus huomattiin vasta takaisinmaksutakuun päätyttyä (3 kuukautta ostopäivästä)
  • Kaupanpäälliset ja palkinnot (huomaathan, että myös kaupanpäälliset tulee palauttaa, mikäli niihin oikeuttava tuote palautetaan)
  • Alusasut
  • Virheellisesti tilatut tuotteet, kun niitä on käytetty tai jos ne eivät ole tunnistettavissa
  • Tuotesetit, jos vain osa tuotteista palautetaan
  • Korkealaatuiset hyväntekeväisyys- sekä rintasyöpäkampanjan tuotteet
  • AVON-kuvastot ja muut materiaalit
{{UI.LoadingMessage}}